Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CiU qualifica “d’inacció total” els primers 100 dies del pacte de govern a Tarragona

Albert Abelló: “És un pacte pagat amb diners públics que només busca la tranquil·litat dels socis de govern i gira l’esquena a la ciutat”
19/05/2016

El Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) a l’Ajuntament de Tarragona ha qualificat “d’inacció total” els primers 100 dies del pacte de govern format per PSC, PP i el regidor no adscrit Josep Maria Prats. El Portaveu de CiU, Albert Abelló, ha assegurat aquest matí que la ciutat continua “paralitzada”, ja que “és evident que unir debilitats, en aquest cas tres, mai ha estat un sinònim d’èxit, sinó tot el contrari”.

Abelló ha manifestat que durant aquests primers 100 dies “s’ha més que demostrat que aquest és un pacte pagat amb diners públics que només busca la tranquil·litat dels socis de govern i que gira l’esquena a la ciutat”. “Estem davant d’un pacte antitarragona”, ha afegit. En aquest sentit, el Portaveu de CiU ha recordat que el pacte suposa un increment de la despesa d’uns 200.000 euros que hauran de pagar els tarragonins, un sobrecost conseqüència de l’increment de salaris, canvis de dedicació i càrrecs i entrada de nous assessors.

“Està més que clar que l’objectiu d’aquest pacte no era tirar endavant la ciutat i prova d’això és que cap dels grans temes pendents, com ara el Banc d’Espanya, el Mercat Central o el pàrquing Jaume, continuen estancats”, ha assenyalat Abelló, que també ha apuntat que “la manca de transparència i el poc diàleg continuen sent els grans protagonistes d’aquest govern”.

Finalment, el portaveu de CiU ha recordat que la notícia més sonada d’aquests primers 100 dies ha estat el cas de presumpta corrupció del soci majoritari del pacte de govern i que, arran d’aquest pacte, els tres socis han oblidat “per art de màgia” totes les seves promeses electorals. “Un cop aconseguida la cadira, els compromisos se’ls ha emportat el vent”.

Tarragona, 9 de maig de 2016