Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 CiU reclama solucions urgents al mal funcionament de les escales mecàniques de la plaça dels Carros

El Grup Municipal preguntarà en el ple d’aquest divendres sobre el manteniment d’aquest espai
20/04/2016

El Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) a l’Ajuntament de Tarragona ha reclamat aquest dimarts solucions urgents al mal funcionament de les escales mecàniques i de l’ascensor del pas soterrat de la plaça dels Carros. “Fa gairebé quatre mesos que vam tornar a denunciar la situació i vam demanar resoldre la manca de neteja i de manteniment que pateix aquest espai”, ha recordat el Portaveu de CiU, Albert Abelló, que també ha assenyalat que des que es va inaugurar, el 20 de desembre de 2012, les escales mecàniques i l’ascensor d’aquest pas soterrat “han patit continuats problemes que, gairebé quatre anys després de la seva estrena, encara patim”.

“Parlem d’un dels principals accessos al mar de la nostra ciutat”, ha destacat Abelló, que ha assenyalat que “hem de ser conscients que quan ni les escales mecàniques ni l’ascensor funcionen, circumstància que succeeix molt sovint, l’única alternativa per a les persones amb mobilitat reduïda és desplaçar-se fins al Serrallo i donar la volta”.

Per tot plegat, el Grup Municipal de CiU ha entrat al registre de l’Ajuntament de Tarragona una pregunta perquè sigui contestada per l’equip de govern en el ple d’aquest divendres dia 22 d’abril. “Preguntem quines mesures d’urgència hi ha previstes per tal de solucionar de forma definitiva el mal funcionament de les escales mecàniques i l’ascensor del pas soterrat de la Plaça dels Carros”, ha explicat el portaveu de CiU, que també ha anunciat que preguntarà quan es posaran en marxa aquestes actuacions de millora.

Abelló ha recordat que el pas soterrat de la plaça dels Carros no figura en el contracte de neteja entre l’Ajuntament i l’empresa Fomento de Construcciones y Contratas (FCC) i que, per tant, ningú està obligat a netejar-lo. “Estem davant d’un espai que s’ha convertit en terra de ningú, conseqüència de la mala gestió i constant improvisació de l’equip de govern”, ha lamentat Abelló.

“Si volem donar una bona imatge de la nostra ciutat i promocionar-la cal fer totes aquelles intervencions de neteja, reparació i manteniment necessàries per evitar aquesta sensació de deixadesa, degradació i abandonament”, ha conclòs el portaveu de CiU.

Dimarts, 19 d’abril de 2016