Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 Declaracions del portaveu de CiU, Albert Abelló, referents al cas Inipro

Declaracions del portaveu de CiU, Albert Abelló, referents al cas Inipro

19/05/2016

“Lamentem que la nostra ciutat torni a aparèixer a la primera línia mediàtica per un cas de presumpta corrupció, tenint als agents de la Guàrdia Civil escorcollant de nou l’Ajuntament de Tarragona”.  Està clar que després de les detencions efectuades avui, el que coneixem com a ‘cas Inipro’ no és conseqüència d’una mala gestió ni d’una mala praxis administrativa tal i com ens volien fer creure des de l’equip de govern. Amb les detencions d’avui, entre elles la de la mà dreta del senyor Ballesteros, és evident que hi ha indicis més que suficients per creure que estem davant de diferents delictes contra l’administració pública.”

“Esperem que d’una vegada per totes l’equip de govern assumeixi les conseqüències de les seves accions i posi fi a la manca de transparència que sempre ha envoltat la contractació de l’empresa Inipro”. Esperem, també, que el cas es continuï investigant a fons i que quan la justícia certifiqui les possibles irregularitats, l’equip de govern estigui a l’alçada i depuri totes les responsabilitats al més alt nivell”.

Tarragona, 4 de maig de 2016