Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2016 Preguntes de CiU presentades al plenari del 22 d’abril de 2016

Preguntes de CiU presentades al plenari del 22 d’abril de 2016

El Grup Municipal de CiU presenta cinc preguntes al ple del 22 d’abril de 2016
21/04/2016

Pregunta que presenta el Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) de Tarragona al Plenari de l’Ajuntament de Tarragona del dia 22 d’abril de 2016 perquè sigui contestada per l’equip de govern referent a les escales mecàniques del pas soterrat de la Plaça dels Carros. Accedir al document.

Pregunta que presenta el Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) de Tarragona al Plenari de l’Ajuntament de Tarragona del dia 22 d’abril de 2016 perquè sigui contestada per l’equip de govern referent a la instal·lació de càmeres de videovigilància a la zona de Llevant de la ciutat. Accedir al document.

Pregunta que presenta el Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) de Tarragona al Plenari de l’Ajuntament de Tarragona del dia 22 d’abril de 2016 perquè sigui contestada per l’equip de govern referent a la figura dels regidors de barri. Accedir al document.

Pregunta que presenta el Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) de Tarragona al Plenari de l’Ajuntament de Tarragona del dia 22 d’abril de 2016 perquè sigui contestada per l’equip de govern referent a impulsar la creació d’una Taula d’Entitats Interdisciplinària a cada barri de la ciutat. Accedir al document.

Pregunta que presenta el Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) de Tarragona al Plenari de l’Ajuntament de Tarragona del dia 22 d’abril de 2016 perquè sigui contestada per l’equip de govern referent a l’adequació de la parada d’autobús situada a l’accés del Pont del diable. Accedir al document.