Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló: “Al PSC i als seus companys del PP se’ls comencen a acumular els problemes amb la justícia”

Manifesta que si les sospites contra Prez i Martín es confirmen, estarem davan d’un cas molt greu i caldrà demanar responsabilitats al més alt nivell
09/07/2019

“Al PSC i als seus companys de viatge del PP se’ls comencen a acumular molts problemes amb la justícia”, ha manifestat el portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT), Albert Abelló, que ha fet aquestes declaracions després que aquest dimarts hagi sortit a la llum la denuncia contra els regidors Pau Pérez i José Luís Martín per la “incompatibilitat” dels seus càrrecs com a regidors i membres de l’empresa que gestiona el port esportiu.

Davant aquesta incompatibilitat i els possibles delictes de prevaricació, malversació, suborn, falsedat documental, etc. Abelló espera la màxima celeritat per part de la justícia per tal de saber si s’ha produït alguna mena d’il·lícit penal tal com sembla indicar en els indicis presentats davant la fiscalia. “Si aquests delictes es confirmen, estarem davant una situació molt greu i demanarem responsabilitats al més alt nivell”, ha conclòs Abelló.

Tarragona, 18 de juliol de 2017