Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló: “El senyor Prats hauria d’haver sabut que PSC i PP eren molt mals companys de viatge”

El portaveu del PDeCAT considera que l’exregidor de Cultura no hauria d’haver pactat mai
04/10/2017

El portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT), Albert Abelló, ha manifestat aquest dimecres que el fins ara regidor de Cultura, Josep Maria Prats, “hauria d’haver sabut que PSC i PP eren molt mals companys de viatge”. “No hi hauria d’haver pactat mai”, ha assenyalat Abelló, que recorda que el pacte de govern firmat el febrer de l’any passat “és un pacte clarament escorat a la dreta més espanyolista que només busca la comoditat i assegurar-se les cadires del poder”.

“Ja ho vam dir el febrer de l’any passat, la unió de debilitats, en aquest cas tres, mai ha estat un sinònim d’èxit, sinó tot el contrari”, ha afegit el portaveu del PDeCAT, que ha donat al senyor Prats la “benvinguda a l’oposició”.

Tarragona, 4 d’octubre de 2017