Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló: “No ho celebrarem fins que veiem els diners”

Abelló: “No ho celebrarem fins que veiem els diners”

25/04/2017

El Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDECAT) acull amb prudència la signatura, aquest dimarts, del conveni de col·laboració entre l'Estat espanyol i l'Ajuntament de Tarragona pel finançament dels Jocs Mediterranis. "Som escèptics perquè és impossible veure-ho d'una altra manera, l'executiu espanyol ens ha enganyat sempre", ha manifestat el portaveu del Partit Demòcrata, Albert Abelló, que assenyala que "no ho celebrarem fins que veiem els diners".

Abelló recorda que no és la primera vegada que vénen personalitats estatals a Tarragona a firmar convenis per aportacions econòmiques. "Van venir, per exemple, ministres a signar una subvenció pel Mercat Central i els diners no han arribat mai", ha posat d'exemple el portaveu del Partit Demòcrata.

Abelló també ha assenyalat que si l'equip de govern hagués treballat de forma eficaç i l'Estat espanyol haguera aportat els diners compromesos fa anys, els Jocs Mediterranis haguessin començat d'aquí a poques setmanes. "A hores d'ara ja hauríem d'haver tingut els deures més que fets", ha manifestat Abelló, que ha recordat que fa més de cinc mesos que el Grup Municipal del Partit Demòcrata va demanar conèixer la xifra del sobrecost que ha suposat l'ajornament dels Jocs i encara no ha rebut resposta.