Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló: “No volem més promeses, Tarragona necessita realitats”

Abelló: “No volem més promeses, Tarragona necessita realitats”

30/03/2017

Després de l’anunci d’aquest dimecres sobre l’aportació de 15 milions d’euros als Jocs Mediterranis per part de l’Estat espanyol, el portaveu del Partit Demòcrata (PDECAT), Albert Abelló, ha manifestat que Tarragona “no necessita més promeses, sinó realitats”. Abelló alerta que l’equip de govern “no pot tornar a caure en l’error de confiar amb l’executiu espanyol, un govern que ja fa molts anys que promet una aportació econòmica”.

El portaveu del Partit Demòcrata reclama realitats. “No volem més mostres de compromís, volem veure l’aportació, volem un paper signat”, ha manifestat Abelló, que també ha assenyalat que la promesa feta aquest dimecres ve acompanyada d’una “coletilla”: “l’aportació està condicionada a l’aprovació dels Pressupostos Generals”.

“Seria una notícia extraordinària si al final l’aportació anunciada avui es fa realitat en els pròxims mesos, però el comportament dels últims anys, tant de l’Estat espanyol com de l’equip de govern, no ens dóna cap mena de garantia de futur”, ha conclòs Abelló.