Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló: “Seguim llençant diners públics amb actuacions inútils”

Abelló: “Seguim llençant diners públics amb actuacions inútils”

L’equip de govern gasta 5.000 euros en un mes i mig per vigilar els ciutadans que no recullen els excrements dels seus gossos
13/07/2017

El portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha lamentat aquest dijous que l’equip de govern (PSC-PP) segueixi “llençant diners públics amb actuacions inútils”. Abelló s’ha referit al fet de la contractació, per 4.992 euros, del servei de vigilància als ciutadans i ciutadanes que no recullen els excrements dels seus gossos per part de detectius privats.

“Només s’han realitzat 36 informes d’infraccions, els quals desconeixem si finalment s’han convertit en sancions”, ha manifestat el portaveu del Partit Demòcrata, que ha explicat que donat el baix nombre d’infraccions registrades i, per tant, la poca eficàcia del servei, l’equip de govern va decidir no continuar amb aquesta actuació de vigilància. Abelló també ha lamentat que el servei no es fes extensiu a tota la ciutat, tal com han denunciat nombroses associacions de veïns.

D’altra banda, el portaveu del Partit Demòcrata ha recordat que fa més d’un any i mig que el seu grup municipal va proposar a l’equip de govern diverses mesures que contribuïssin a millorar la neteja de la ciutat com ara la instal·lació de mòduls dispensadors de bosses per a excrements de gossos en diferents punts de la ciutat. “No hem rebut resposta”, ha assegurat Abelló, que ha recordat que netejar aquests excrements suposa una despesa pública aproximada de 250.000 euros anuals.

Tarragona, 13 de juliol  de 2017