Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló insta a Ajuntament i Generalitat a complir les eternes demandes dels veïns de la Plaça Primer de Maig

També reclama a l’equip de govern més neteja i manteniment a Torreforta.
Abelló insta a Ajuntament i Generalitat a complir les eternes demandes dels veïns de la Plaça Primer de Maig Pista de bàsquet de la Plaça Primer de Maig
12/04/2017

El Portaveu del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha instat aquest dimecres a l’equip de govern (PSC-PP) i a la Generalitat de Catalunya a fer realitat les eternes reivindicacions dels veïns i veïnes de la Plaça Primer de Maig de Torreforta. “Es tracta d’un espai que després d’estar vuit anys totalment abandonat, l’any 2014 va rebre una mínima inversió que ha resultat insuficient”, ha manifestat Abelló.

El Portaveu del Partit Demòcrata, que ha recordat que ja fa molts anys que la Generalitat vol signar un conveni amb l’Ajuntament amb l’objectiu de finalitzar la millora de la Plaça Primer de Maig, ha assenyalat que encara queden nombroses actuacions per dignificar l’espai. “La plaça continua apagada, amb molts metres quadrats de terra desaprofitats que cal asfaltar o bé convertir en zona verda, amb un parc amb molt pocs jocs infantils i amb una pista de bàsquet sense cistelles i una terra ple d’esquerdes”, ha manifestat Abelló.

El Portaveu del Partit Demòcrata ha assenyalat que fa molt de temps que els veïns i veïnes reclamen incloure altres equipaments en aquesta zona del centre històric del barri de Torreforta. Es tracta d’aparells de gimnàstica com els que s’han instal·lat en altres zones de la ciutat i taules de pícnic, entre altres elements de dinamització social.

La campanya contra els excrements de gossos no ha arribat a Torreforta

D’altra banda, Abelló ha reclamat més neteja i manteniment a Torreforta. “Un dels principals problemes són els excrements de gossos”, ha manifestat el portaveu del Partit Demòcrata, que lamenta que “ni la campanya informativa ni els famosos detectius per detectar els amos incívics no han arribat a Torreforta”.

Abelló també ha recordat la necessitat urgent de “retirar el transformador elèctric ubicat davant de l’escola, al carrer Ebre” i ha assenyalat que cal repintar els passos de vianants de molts carrers, els quals no es veuen i suposen un perill. “També són molts els carrers estrets on hi ha instal·lats pals elèctrics, molts d’ells sense funcionament, que impedeixen el pas a les persones amb mobilitat reduïda”, ha afegit el portaveu del Partit Demòcrata.