Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló pregunta a l’equip de govern si sap de l’existència del barri de Buenos Aires

El portaveu del Partit Demòcrata assegura que fa una dècada que no s’actua en aquesta àrea de Bonavista
Abelló pregunta a l’equip de govern si sap de l’existència del barri de Buenos Aires Parc Infantil de Buenos Aires (Bonavista)
06/07/2017

El portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT), Albert Abelló, ha preguntat aquest dijous a l’equip de govern (PSC-PP) si coneix l’existència del barri de Buenos Aires, ubicat a la part alta de Bonavista. “Fa una dècada que no s’actua en aquesta zona, les demandes de veïns i veïnes segueixen sent les mateixes que fa deu anys”, ha assegurat Abelló, que ha assenyalat que des de l’Associació de Veïns se senten “totalment abandonats”.

“Cap de les voreres i pas de vianants compleix la normativa d’accessibilitat”, ha explicat Abelló, que també considera “inadmissible” l’estat de deixadesa en què es troba el parc, el qual continua sense cap mena de gronxador ni element infantil i està ple de males herbes.

El portaveu del Partit Demòcrata també ha recordat una de les reivindicacions més antigues de l’Associació de Veïns Buenos Aires davant la perillositat de la via principal de barri. “Es tracta del carrer vint-i-vuit,  molt transitat, ubicat a la vora de dos centres escolars, on els vehicles circulen a velocitat elevada i ja s’han produït diversos incidents”, ha explicat Abelló, que recorda que els veïns i veïnes fa molts anys que reclamen la instal·lació d’una banda reductora de velocitat.

Pintar els passos de vianants per tal que siguin visibles i netejar diversos solars plens d’escombraries són altres de les demandes veïnals que Abelló ha reclamat a través d’un escrit a l’equip de govern.

“El desinterès i la passivitat de l’equip de govern envers totes aquestes demandes és incomprensible”, ha manifestat el portaveu del Partit Demòcrata, que ha assenyalat que es tracta d’actuacions que no requereixen grans inversions. “És qüestió de voluntat política”, ha conclòs.

Tarragona, 6 de juliol de 2017