Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló pregunta quantes sancions s’han imposat per no recollir excrements de gossos

El portaveu del Partit Demòcrata (PDeCAT) recorda que el servei de detectius privats es va iniciar el passat novembre
11/07/2017

El portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha lliurat aquest dimarts una pregunta a l’àrea d’Alcaldia per conèixer el nombre de sancions que el servei de detectius privats contractat per l’equip de govern (PSC-PP) ha imposat als ciutadans que no han recollit els excrements dels seus gossos. “Aquest servei es va iniciar el passat novembre, ara fa més de vuit mesos, i continuem rebent queixes de veïns i veïnes davant el gran nombre d’excrements a la via pública”, ha manifestat Abelló.

“Hi ha moltes zones de la ciutat on aquesta campanya no ha arribat”, ha assegurat el portaveu del Partit Demòcrata, que ha assenyalat que es tracta, segons informen veïns i veïnes, dels barris de Ponent, Sant Pere i Sant Pau i Sant Salvador, entre altres.

“La primera fase de la campanya, la informativa, va tenir un cost de 210.000 euros i, tot i que va funcionar bé, no va ser suficient. En aquesta segona fase, on entren els detectius privats, l’equip de govern no ha volgut fer públic el pressupost, només sabem que aquests detectius cobren uns 50 euros l’hora”, ha manifestat Abelló, que considera que no s’estan veient els resultats esperats.

“Netejar els excrements de gossos suposa una despesa pública d’uns 250.000 euros anuals, un cost que paga la ciutadania de Tarragona i que s’engloba en la factura de més d’un milió d’euros per reparar els actes incívics”, ha recordat el portaveu del Partit Demòcrata.

Tarragona, 11 de juliol  de 2017