Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló preguntarà al ple pel funcionament de les càmeres de videovigilància a la Part Baixa

El Partit Demòcrata també preguntarà per la partida pressupostària destinada a la Fundació Smart City
20/02/2017

El Portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, qualifica “d’inadmissible” el fet que les càmeres de videovigilància que es van començar a instal·lar l’abril de l’any passat a la Part Baixa encara no funcionin. “Els veïns fa gairebé una dècada que esperen la posada en marxa d’aquests aparells”, ha recordat Abelló, que ha assenyalat que l’últim anunci de l’equip de govern (PSC-PP) deia que les càmeres començarien a funcionar el passat setembre.

Per tot això, el portaveu del Partit Demòcrata preguntarà al plenari d’aquest divendres 17 de febrer quina és la data prevista per l’entrada en funcionament dels aparells. “L’última excusa de l’equip de govern és que estan a l’espera d’un permís de legalització”, ha manifestat Abelló, que ha assenyalat que un dels principals objectius de les càmeres és la lluita contra l’incivisme, “una lluita especialment urgent després de detectar un augment dels actes vandàlics”.

En el mateix plenari, el Partit Demòcrata també recordarà el compromís de l’equip de govern sobre la instal·lació de càmeres de videovigilància a les entrades de les urbanitzacions de Llevant.

Partida pressupostària destinada a la Fundació Smart City

D’altra banda, entre les preguntes que el Partit Demòcrata farà al plenari d’aquest divendres, es troba la referent a la partida pressupostària destinada a la Fundació Smart City. “A principis de febrer vam preguntar per escrit a l’equip de govern quines són les actuacions a realitzar amb els 150.000 euros que hi ha al pressupost d’aquest any 2017 destinats a la Fundació Smart City”, ha explicat Abelló, que ha assenyalat que la resposta rebuda va ser “desconcertant”.

“Ens diuen que es tracta d’una previsió sense més detall”, ha apuntat el portaveu del Partit Demòcrata, que no entén “com pot ser que l’Ajuntament desconegui a què es destinaran aquests diners quan, precisament, el president de la Fundació Smart City és el senyor Josep Fèlix Ballesteros”.