Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló reclama l’informe dels abocadors il·legals i el cost de la seva neteja i clausura

Abelló reclama l’informe dels abocadors il·legals i el cost de la seva neteja i clausura Un dels abocadors il·legals al camí de l'Errmita de la Salut
06/03/2017

El portaveu del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha sol·licitat aquest dilluns per escrit a l’equip de govern (PSC-PP) l’informe detallat dels abocadors il·legals i el cost econòmic que suposarà la seva neteja i clausura. “Es tracta d’una informació que el senyor Ballesteros, durant la seva conferència, va assegurar que tenia”, ha assenyalat Abelló, que ha recordat que “fa gairebé un any que la moció contra els abocadors il·legals es va aprovar per unanimitat”.

El portaveu del Partit Demòcrata també ha recordat que mitjançant aquesta moció, que va arribar al plenari a proposta d’un grup de tuitaires de la ciutat, es van acordar diverses actuacions que a hores d’ara encara no s’han dut a terme. “És el cas, per exemple, de l’elaboració d’un pla de prevenció i d’actuació per posar fi als abocadors il·legals i de la realització d’una campanya de conscienciació a la població”, ha explicat Abelló, que ha assenyalat que, segons el text aprovat, aquestes actuacions s’haurien d’haver posat en marxa tres mesos després del plenari del passat 22 d’abril de 2016.

“També estem a l’espera de l’elaboració i presentació del protocol de funcionament de la deixalleria per tal de donar resposta a les incidències actuals”, ha manifestat Abelló, que ha assenyalat que aquesta és una altra de les actuacions acordades en la moció aprovada.

Davant d’això, Abelló espera que l’equip de govern li faci arribar, en el termini de temps més breu possible, l’informe i el cost que Ballesteros va anunciar la setmana passada. “Esperem que no es tracti d’un altre anunci d’aquells que es fan a la conferència anual i que després si te he visto no me acuerdo”.