Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Abelló torna a preguntar al govern pels abocadors il·legals

Abelló torna a preguntar al govern pels abocadors il·legals

Assegura que l’informe sobre la seva neteja i clausura va ser una altra mentida de Ballesteros a la conferència sobre l’estat de la ciutat
Abelló torna a preguntar al govern pels abocadors il·legals Un dels abocadors il·legals existents a la ciutat
19/04/2017

El portaveu del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha tornat a registrar, aquest dimecres, una pregunta per escrit sobre els abocadors il·legals perquè l’equip de govern (PSC-PP) la respongui en el pròxim plenari previst pel dia 27 d’abril. “Vam sol·licitar l’informe dels abocadors il·legals i el cost de la seva neteja i, un mes després, hem rebut un document inexacte i ple d’incerteses”, ha manifestat Abelló, que recorda que aquest informe va ser anunciat pel senyor Ballesteros durant la seva conferència anual. “Va ser una altra mentida”, ha dit.

“Està clar que l’equip de govern encara no té clar quants abocadors il·legals tenim a la ciutat ni quin és el cost aproximat per fer-los desaparèixer”, ha lamentat el portaveu del Partit Demòcrata, que explica que segons l’informe del govern, actualment existeixen un total de 50 abocadors, tres dels quals ubicats en terrenys municipals. “No s’entén, fa poques setmanes el mateix equip de govern anunciava que d’abocadors n’hi ha més de 70, nou dels quals municipals”, ha manifestat Abelló.

El portaveu del Partit Demòcrata també lamenta que en l’informe rebut no s’especifica el cost previst per netejar els abocadors ni s’esclareix si l’Ajuntament actuarà subsidiàriament en els casos dels terrenys de titularitat privada, que són la gran majoria. “Tampoc hi ha cap mena de previsió pel que fa a terminis d’execució dels treballs de neteja”, ha afegit Abelló.

“Aquesta setmana farà un any que la moció contra els abocadors il·legals impulsada per un grup de tuitaires de la ciutat es va aprovar per unanimitat”, ha recordat el portaveu del Partit Demòcrata, que lamenta que a hores d’ara no s’hagi complert cap dels acords.

Podeu accedir a la pregunta registrada en aquest enllaç