Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Albert Abelló: “El pacte de govern converteix Ballesteros en captiu del PP”

Albert Abelló: “El pacte de govern converteix Ballesteros en captiu del PP”

27/01/2017

El Portaveu del Partit Demòcrata a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha titllat a l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, de “captiu del PP” després que l’equip de govern (PSC-PP) hagi confirmat, aquest dimecres al matí, l’augment de poder dels populars a l’Ajuntament de Tarragona. “El senyor Ballesteros ha d’anar regalant i fent favors per poder mantenir el pacte que només busca la tranquil·litat dels seus socis”, ha manifestat Abelló.

“S’ha convertit en l’alcalde del PSC més hipotecat a la dreta espanyola”, ha assenyalat el portaveu del Partit Demòcrata, que ha afegit que “fins i tot és capaç d’inventar-se noves àrees per reforçar el paper dels seus aliats del PP”.

Abelló també ha lamentat que “una vegada més, ens assabentem a través dels mitjans de comunicació de les maniobres de l’equip de govern, fins i tot quan es tracta, en aquest cas, de canvis en el cartipàs municipal”.

Tarragona, 25 de gener de 2017