Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Albert Abelló: “Estem impacients per assistir a un nou espectacle d’il·lusionisme”

Recorda que demà dissabte es compleix un any de l’última conferència sobre l’estat de la Ciutat
30/01/2017

Coincidint amb l’aniversari de la novena conferència sobre l’estat de la ciutat a càrrec de l’alcalde Josep Fèlix Ballesteros, el portaveu del Partit Demòcrata a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha manifestat aquest divendres que el seu grup municipal “està impacient per assistir a un nou espectacle d’il·lusionisme”. Abelló ha assenyalat que de totes les promeses fetes ara fa un any, l’única que sembla que té més possibilitats de fer-se realitat, o no, és l’estudi de l’ADN dels excrements de gossos.

“El passat 28 de gener del 2016 el senyor Ballesteros deia, entre altres coses, que els Jocs Mediterranis seran grans”, ha recordat el portaveu del Partit Demòcrata, que ha fet un repàs dels nombrosos projectes anunciats en el marc d’aquestes conferències. “La primera conferència sobre l’estat de la ciutat, l’any 2008, el senyor Ballesteros ens parlava de l’imminent nou Camp del Nàstic”, ha recordat Abelló, que també ha assenyalat que l’any següent, “Ballesteros anunciava la creació d’un hotel de cinc estrelles”.

El portaveu del Partit Demòcrata també ha fet memòria d’altres promeses fetes en el marc d’aquest acte anual com són la modernització de l’administració, la connexió dels barris amb el centre de la ciutat o l’smart city. “És difícil no tenir curiositat per saber quins seran els anuncis d’aquest any”, ha conclòs Abelló.

Tarragona,  27 de gener de 2017