Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Albert Abelló: Celebrem tenir una regidora de Turisme “baix consum”

Albert Abelló: Celebrem tenir una regidora de Turisme “baix consum”

27/01/2017

El portaveu del Partit Demòcrata a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha felicitat aquest dimarts a la regidora de Turisme, Imma Rodríguez, per ser capaç d’anar dos dies a Madrid amb només 89 euros. “Celebrem tenir una regidora baix consum”, ha manifestat Abelló.

El Portaveu del Partit Demòcrata, però, ha lamentat que l’equip de govern hagi respost abans als mitjans de comunicació que a la petició d’informació presentada aquest dilluns pel Grup Municipal a alcaldia sobre el cost global i detallat de les dietes i els viatges per assistir a la Fira Internacional del Turisme celebrada a Madrid la setmana passada. “Sembla que tenien molta pressa per esclarir els fets”, ha manifestat Abelló, que assegura que el seu Grup Municipal encara no ha rebut resposta.

De fet, el portaveu del Partit Demòcrata recorda que l’equip de govern mai respon les peticions d’informació dels grups de l’oposició dins del període màxim establert, que és de cinc dies.

En referència a les declaracions de la regidora de Turisme, Abelló ha apuntat que el que és “imprescindible” és que Tarragona se l’associï a la Mediterrània i a la Costa Daurada, fet que, segons l’estudi de marca Tarragona, encara no s’ha assolit.

Tarragona, 24 de gener de 2017