Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Albert Abelló exigeix més vigilància i neteja davant la presència de toxicòmans en un descampat de Camp Clar

Denuncia l’abandonament que està patint aquest barri per part de l’equip de govern
Albert Abelló exigeix més vigilància i neteja davant la presència de toxicòmans en un descampat de Camp Clar Descampat al costat del Camp de Futbol de Campclar
20/02/2017

El Portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló, ha exigit aquest dilluns a l’equip de govern (PSC-PP) més vigilància i neteja en el descampat del darrere del camp de futbol de Camp Clar on en els últims mesos s’ha alertat de la presència de toxicòmans i de l’aparició de xeringues usades.   “Tot i que els veïns ja han alertat de la situació, la presència dels drogodependents continua”, ha explicat Abelló, que ha alertat del “perill”, tenint en compte la proximitat del camp de futbol on cada dia juguen infants i joves.

“Aquesta és només una de les nombroses problemàtiques que hi ha a Camp Clar”, ha manifestat el portaveu del Partit Demòcrata, que ha explicat que els veïns i veïnes d’aquest barri fa anys que reclamen millores que mai arriben. “Es tracta de petites actuacions que només requereixen voluntat política”, ha manifestat Abelló, que ha lamentat “l’immobilisme” de l’equip de govern davant les demandes veïnals.

El portaveu del Partit Demòcrata ha posat d’exemple la reclamació dels veïns per augmentar les sancions davant dels actes incívics. “Camp Clar està patint desenes d’actes incívics cada setmana, però cap dels autors d’aquestes accions vandàliques és sancionat”, ha assegurat Abelló, que ha recordat que els veïns fa molts mesos que es queixen de l’abocament de grans quantitats de brossa al carrer i de destrosses al mobiliari urbà.

El portaveu del Partit Demòcrata també ha reclamat a l’equip de govern que respongui a la reclamació veïnal per pintar els passos de vianants de molts carres del barri. “Es tracta d’una altra petita actuació que només requereix voluntat política”, ha conclòs Abelló.