Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 CiU passa a dir-se Grup Municipal del Partit Demòcrata

CiU passa a dir-se Grup Municipal del Partit Demòcrata

20/06/2017

El Grup Municipal de Convergència i Unió (CiU) ha lliurat aquest dimarts la petició per canviar el seu nom a l’Ajuntament de Tarragona i passar a dir-se Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT).

L’actuació del Grup Municipal s’emmarca en el procés de desplegament del nou partit, després de l’elecció de tots els òrgans, comitès de govern i control de la formació.

“Aquest és un pas molt important per la visualització del partit a Tarragona, hem iniciat els tràmits amb la voluntat que el canvi de nom es faci efectiu tan aviat com es pugui”, ha manifestat el portaveu del Partit Demòcrata a l’Ajuntament de Tarragona, Albert Abelló.

Una vegada presentada la petició, el plenari municipal haurà de donar compte del canvi de denominació.

Tarragona, 20 de juny de 2017