Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 El Partit Demòcrata proposa asfaltar i dignificar el descampat que envolta el Poliesportiu de Riu Clar

Lamenta la mala imatge del solar i reclama millorar l’espai públic del barri.
El Partit Demòcrata proposa asfaltar i dignificar el descampat que envolta el Poliesportiu de Riu Clar Descampat de davant del Poliesportiu de Riu Clar
30/03/2017

La regidora del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Cristina Guzmán, ha reclamat aquest dimecres a l’equip de govern (PSC-PP) que dignifiqui l’entorn del Poliesportiu de Riu Clar on, des de fa molts anys, existeix un gran descampat on aparquen els cotxes, ple de forats i que es converteix en un fanguer cada cop que plou. “Fa molts anys que els veïns i veïnes reclamen asfaltar aquest solar, l’única solució per acabar amb la mala imatge d’aquesta zona de Riu Clar”, ha manifestat Guzmán.

La regidora del Partit Demòcrata també ha sol·licitat a l’equip de govern la neteja i condicionament urgent de la riera que passa per aquest barri de Ponent. “Acumula una gran quantitat de porqueria, no hi ha cap mena de manteniment”, ha assenyalat  Guzmán, que considera que l’Ajuntament hauria d’intervenir per tal de retirar la vegetació i la brutícia per tal de facilitar i garantir el pas de l’aigua.

Guzmán també ha lamentat “l’absoluta manca de manteniment” de les zones verdes i de les voreres de Riu Clar. “Fa anys que les zones verdes no es netegen i les voreres de tot el barri estan trencades i aixecades”, ha assenyalat la regidora del Partit Demòcrata, que ha reclamat a l’equip de govern que inverteixi, al més aviat possible, en dignificar l’espai públic de Riu Clar.