Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 El PDECAT demana la reactivació de l’aplicació “EPP!” per comunicar les incidències a la via pública

24/03/2017

El Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDECAT) a l'Ajuntament de Tarragona ha reclamat a l'equip de govern (PSC-PP) que torni a activar l'aplicació per a mòbils "EPP!" que permet a la ciutadania comunicar les incidències a la via pública. "L'aplicació no respon ni es pot descarregar", ha explicat la regidora del Partit Demòcrata, Cristina Guzmán, que assenyala que gràcies a aquesta eina de comunicació tots els ciutadans poden col·laborar activament amb el manteniment i la neteja de l'espai públic de la ciutat.

"Esperem que l'aplicació torni a funcionar correctament com més aviat millor", ha manifestat Guzmán, que desconeix quina és la causa del sobtat mal funcionament d'aquesta eina.