Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 El PDeCAT reclama convertir un descampat de Sant Salvador en un aparcament i un parc per a joves

El Grup Municipal recorda que fa més de cinc anys que l’equip de govern es va comprometre a fer realitat aquesta demanda veïnal
El PDeCAT reclama convertir un descampat de Sant Salvador en un aparcament i un parc per a joves Imatge del descampat ubicat a l'Avinguda Sant Salvador
13/10/2017

El portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDeCAT), Albert Abelló, ha tornat a reclamar aquest dijous a l'equip de govern (PSC-PP) convertir el descampat ubicat al costat de l'Institut Pont del Diable del barri de Sant Salvador i convertir-lo en un aparcament i un parc per a joves. “Fa més de cinc anys que l'equip de govern es va comprometre a fer realitat aquesta demanda veïnal”, ha recordat Abelló.

El portaveu del PDeCAT ha assenyalat que Sant Salvador no disposa de cap parc per a joves, fet que provoca que els infants i adolescents juguin a pilota o patinin als carrers i places del barri. “De fet, alguns adolescents han estat alertats diverses vegades pels agents de la Guàrdia Urbana quan jugaven a pilota al carrer”, ha manifestat Abelló.

“Amb aquesta actuació es posaria fi a la degradació del descampat que fa anys que resta abandonat i, al mateix temps, es dotaria al barri d'un equipament que fa anys que veïns i veïnes reclamen”, ha destacat el portaveu del PDeCAT, que ha explicat que el seu Grup Municipal sol·licitarà una partida als pressupostos del 2018 per tal d’executar el projecte.

Tarragona, 12 d'octubre de 2017