Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Guzmán: “PSC i PP es tornen a oblidar de Sant Salvador en el traspàs de l’N-240”

Lamenta que la voluntat de l’equip de govern és gestionar aquesta via des de la sortida de l’AP-7 fins a la Plaça Imperial Tàrraco sense tenir en compte el barri.
Guzmán: “PSC i PP es tornen a oblidar de Sant Salvador en el traspàs de l’N-240” La carretera N-240 al seu pas per Sant Salvador
05/04/2017

La regidora del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Cristina Guzmán, ha denunciat aquest dilluns que l’equip de govern (PSC-PP) està negociant amb el govern espanyol el traspàs de la carretera N-240 “tornant-se a oblidar de Sant Salvador”. Guzmán considera “inacceptable” que la voluntat de l’equip de govern sigui la de gestionar aquesta via des de la sortida de l’autopista AP-7 fins a la Plaça Imperial Tàrraco sense tenir compte el tram de carretera que travessa Sant Salvador.

“Fa molts anys que els veïns i veïnes d’aquest barri demanen la creació d’un vial a la carretera N-240 per poder anar caminant o amb bicicleta fins al centre de la ciutat sense haver de posar en risc les seves vides”, ha assenyalat la regidora del Partit Demòcrata, que ha recordat que “també fa molts anys que el senyor Ballesteros promet aquest vial”. “El projecte s’inclou tant en el programa electoral del PSC com en el del PP”, ha apuntat Guzmán, que recorda que ara fa un any el seu grup municipal ja va presentar una moció per fer realitat el projecte.

Per tot això, el Partit Demòcrata exigeix a l’equip de govern que en les negociacions que s’estan portant a terme amb el govern espanyol es reclami el traspàs de la carretera N-240 des de la primera rotonda de Sant Salvador fins a la Plaça Imperial Tàrraco.