Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal Junts per Catalunya Docs. Mandat 2015-2019 Notícies i mocions 2017 Guzmán reclama netejar les zones boscoses per evitar nous incendis

Guzmán reclama netejar les zones boscoses per evitar nous incendis

La consellera del Partit Demòcrata critica la inacció de l’equip de govern i recorda que l’any passat la ciutat va patir més d’una desena d’incendis
Guzmán reclama netejar les zones boscoses per evitar nous incendis Imatge de l'estat de la zona verda de Santa Isabel després de patir un incendi l'estiu del 2016
09/07/2019

La consellera del Grup Municipal del Partit Demòcrata (PDECAT) a l’Ajuntament de Tarragona, Cristina Guzmán, ha reclamat a l’equip de govern (PSC-PP) que netegi les zones boscoses de la ciutat amb l’objectiu d’evitar nous incendis de cara a l’estiu. “Només l’any passat es van detectar una quinzena d’incendis en diferents punts verds de Tarragona”, ha recordat Guzmán.

“Hi ha moltes zones verdes de la ciutat que necessiten una neteja urgent”, ha manifestat la consellera del Partit Demòcrata, que ha assenyalat que fa molts mesos que veïns i veïnes demanen a l’Ajuntament la neteja dels boscos i punts verds del costat dels seus habitatges.

“Són moltes les zones boscoses que cal netejar, com ara la que rodeja la urbanització l’Escorpí, la que envolta  Solimar, la ubicada al carrer Conca de Barberà de La Móra, la del carrer Miguel Àngel Blanco de la urbanització Llevantina-Bon Sol, les que es troben a Sant Salvador, Sant Ramon i Santa Isabel, així com la que hi ha al costat de la futura Anella Olímpica i la carretera T-11, entre moltes altres”, ha manifestat Guzmán.

La consellera del Partit Demòcrata espera que aquest 2017 l’equip de govern (PSC-PP) “actuï a temps pel que fa a les tasques de prevenció”. “En el pressupost d’aquest any hi ha una partida de 20.000 euros destinada a actuacions de neteja per a la prevenció d’incendis forestals”, ha recordat.

Tarragona, xxxxxx de maig de 2017