Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Actualitat del Grup Municipal PP

Actualitat del Grup Municipal PP

José Luis Martín (PP) demana al PSC de Viñuales que no aprovi la nova pujada de la brossa que preveu Ricomà

25/10/2022 - “Ricomà té el dubtós mèrit d’haver situat Tarragona al capdavant de les capitals espanyoles amb una major pressió fiscal”

José Luis Martín alerta sobre la pujada en les taxes dels serveis funeraris que planeja Ricomà

13/10/2022 - “No admetrem que, després d’haver apujat l’IBI, la zona blava, un 30% la plusvàlua, un 12% en les taxes de la brossa i un 3% de l’aigua, el govern Ricomà ara pretengui asfixiar encara més a les famílies tarragonines amb un augment de les taxes del serveis funeraris”

José Luis Martín: “Necessitem lideratge en la gestió d’un llegat històric que ens fa únics com a ciutat patrimonial de costa”

03/10/2022 - José Luis Martín: “El futur de Tarragona està unit al sector serveis. Tarragona necessita un alcalde amb lideratge per a assumir el repte de millorar la vida dels veïns del nostre casc històric i de crear una indústria que ens permeti crear llocs de treball i exercir la capitalitat patrimonial que ens correspon”.

José Luis Martín: “És prioritari abordar el futur en la gestió del nostre patrimoni històric”.

26/09/2022 - José Luis Martín: “Les Ciutats Patrimoni Mundial de la Humanitat tenim el deure de garantir la protecció del nostre patrimoni. Però també el de facilitar l’accés i la interpretació d’aquests béns amb una gestió professional que generi, a més, llocs de treball i ingressos que es reinverteixin en el manteniment del nostre patrimoni i del nostre casc antic. Hem de ser referents en aquesta matèria”.