Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Demà divendres hi haurà Consell Plenari

Demà divendres hi haurà Consell Plenari

Es pot consultar l'ordre del dia a la seu electrònica
19/06/2014

Demà divendres 20 de juny, a les 9.15 hores, es reunirà el Consell Plenari en sessió ordinària.

S'han presentat les següents mocions:

• Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per una reforma constitucional i la convocatòria d'un referèndum sobre la monarquia i per l'inici d'un procés constituent cap a la república.
  • Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per tal que s'aturin les retallades proposades pel govern de la Generalitat de Catalunya al Servei d'Intervenció Especialitzada i al Servei d'Acolliment i Recuperació per a dones, fills i filles en situació de violència masclista a Catalunya i als jutjats de violència de gènere.
  • Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E que assumeix la Moció de CCOO per a la municipalització dels serveis públics externalitzats de l'Ajuntament de Tarragona.
  • Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E que assumeix la Moció de la Comissió Unitària 28J amb motiu del dia internacional per a l'alliberament Lèsbic, Gai, Bisexual, Trans i Intersexual (LGBTI).
  • Moció del Grup Municipal del PP per encetar un procés que constitueixi La Móra-Tamarit en un nucli separat de població, com a òrgan territorial de participació ciutadana de Tarragona.
  • Moció conjunta dels grups municipals del PP i CiU per a què l'Ajuntament de Tarragona, de forma discrecional i motivada, acordi la constitució de La Móra-Tamarit com a nucli separat de població, o com a òrgan territorial de gestió desconcentrada.
  • Moció del Grup Municipal de CiU per a l'elaboració d'una Ordenança municipal dels usos del paisatge urbà de la ciutat de Tarragona.

Podeu consultar en aquest enllaç l'ordre del dia del plenari i seguir-ho en directe a Ràdio Tarragona 96.7 FM.