Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Josep Fèlix Ballesteros participa en un debat amb els alcaldes de Barcelona, Girona i Lleida

L'alcalde aposta per una ciutat smart i reitera la seva oposició a la nova Llei de racionalització i sostenibilitat de l'administració local (LRSAL)
Josep Fèlix Ballesteros participa en un debat amb els alcaldes de Barcelona, Girona i Lleida Una instantània del debat
05/03/2014

L'esmorzar-col·loqui El futur és capital ha estat coorganitzat pel diari El Punt Avui i Alcaldes.eu ahir al matí a Barcelona amb els quatre alcaldes de les capitals catalanes. Al debat han tractat temes com les smarts citys, el turisme, la marca de ciutat, la LRSAL o els mecanismes que aplica cada ciutat per mirar de sortir de la crisi. L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha remarcat que “ser una smart city no és una opció, o ets o no seràs perquè en aquest moment actual el millor és adoptar opcions intel·ligents”. I ha afegit: “El millor objectiu estratègic és la qualitat de vida”.

Un dels temes més compartits pels quatre alcaldes és la nova Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local (LRSAL). “Una llei -ha defensat Ballesteros- que vol dinamitar els serveis que ofereixen els ajuntaments, buscant la recentralització per afavorir un major control. El dany serà irreparable i, a més, és fals que els ajuntaments hàgim contribuït al dèficit de l’Estat”.

El debat ha estat moderat pel periodista Eduard Berraondo i entre el públic hi havia empresaris, polítics i periodistes.