Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 L’Empresa Mixta de Serveis Funeraris Municipals oferirà un servei d'atenció al dol fruit d'un conveni amb el Col·legi Oficial de Psicòlegs

El nou servei entrarà en funcionament a partir del pròxim mes d'octubre
L’Empresa Mixta de Serveis Funeraris Municipals oferirà un servei d'atenció al dol fruit d'un conveni amb el Col·legi Oficial de Psicòlegs Foto: Mauri Fernández
16/09/2014

El tinent d’alcalde de Serveis a la Persona, Javier Villamayor, ha assistit aquest matí a la signatura d’un Conveni entre el president de l’Empresa de Serveis Funeraris Municipals de Tarragona (EMSERFUMT), Rafael Pallero, i el president de la delegació de Tarragona del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya, Jaume Descarrega.

El Conveni estableix un marc de col·laboració per oferir el servei d’atenció al dol de les famílies ateses pels serveis funeraris. El president d’EMSERFUMT, Rafel Pallero, explica que “ambdues institucions tenen al seu ideari oferir serveis que millorin la qualitat de les atencions rebudes pels ciutadans de les zones on presten els seus serveis. En aquest cas de les famílies que estan en dol per la pèrdua d’un ésser proper”.

En el Conveni de col·laboració s’acorda crear una comissió per establir les condicions del servei i de la llista de professionals col·legiats que el prestaran. Aquest nou servei es començarà a oferir a mitjans d’octubre.