Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Mútua General de Catalunya presenta el seu projecte solidari a l'Alcalde de Tarragona

Mútua General de Catalunya presenta el seu projecte solidari a l'Alcalde de Tarragona Foto: Mauri Fernandez
La campanya "1 origami 1 euro" destinarà els seus beneficis a la Marató de TV3
04/11/2014

El director general de la Mútua General de Catalunya, Daniel Redondo, va reunir-se amb l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, acompanyat del membre del Consell Assessor de l'entitat, Josep Gomis i la cap de l'oficina de Tarragona, per explicar el projecte de la Mútua a la ciutat i comarca, així com la ferma voluntat de participar i arrelar-se en el batec del municipi.

L'alcalde de Tarragona es va interessar pel projecte "Espais Mútua", així com pel vessant social de l'entitat. La Fundació Mútua General de Catalunya va posar en marxa, el setembre de 2013, la campanya solidària "1 origami 1 euro". La finalitat era compartir un desig solidari amb tota la societat i fer una donació que es va destinar a la investigació de les malalties neurodegeneratives, que era la causa solidària de 2013 de “La Marató” de TV3.

Enguany la Fundació Mútua General de Catalunya torna a llençar la iniciativa solidària "1 origami 1 euro" en benefici de La Marató de TV3 dedicada a les malalties del cor.