Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Comunicat d'Alcaldia davant la notícia del tancament de Covestro

Comunicat d'Alcaldia davant la notícia del tancament de Covestro

04/12/2015

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, considera “una de les pitjors notícies de l’any” l’anunci fet per Covestro a primera hora de la tarda d’avui en el que donava a conèixer que la planta de MDI cessarà en la seva activitat productiva.

En aquest sentit l’alcalde ha manifestat que “ara, el més important, és que des de totes les administracions, especialment les municipals, estiguem al costat dels treballadors i treballadores que es quedaran sense feina”. Per Ballesteros, “l’impacte econòmic però també emocional que aquesta decisió produirà a tota la demarcació serà molt gran”.

Per això, per l’alcalde “és decisiu que treballadors, sindicats i administracions ens posem a treballar conjuntament i immediatament, per tal d’oferir alternatives, el més aviat possible, al col·lectiu d’afectats”. Finalment, Ballesteros “s’ha compromès a liderar totes aquelles accions que puguin ser útils per a que l’empresa reconsideri la seva decisió i, en el cas que això no sigui possible, buscar la millor sortida per a tots i cadascun dels treballadors i treballadores afectats”.