Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Acords adoptats al consell plenari de 26 de gener

Acords adoptats al consell plenari de 26 de gener

Es van aprovar totes les mocions presentades
23/02/2015

El plenari de data 20 de febrer va adoptar, entre d'altres, l'acord d'aprovar la instrucció de l'expedient per atorgar el títol de Fill Predilecte de la Ciutat de Tarragona a títol pòstum al senyor Jordi Rovira.

El plenari també va aprovar les següents mocions:

1. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA de suport a la Iniciativa Legislativa Popular que presenten l'Observatori DESC, les Plataformes d'Afectats per la Hipoteca de Catalunya i l'Aliança contra la Pobresa Energètica de Mesures Urgents per fer front a l'emergència habitacional i a la pobresa energètica a petició de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Tarragona.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA a favor de la reestructuració del deute a què està sotmès l'Estat espanyol.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció del Grup Municipal d'ICV-i-EUiA per sol·licitar asil polític per a l'activista saharau Hassana Aalia.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  4. Moció del Grup Municipal de CiU per instar la modificació de la Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l'Impost de Societats. Enllaç al text íntegre de la moció.
  5. Moció del Grup Municipal del PSC, en relació al rebuig a la reforma de l'ordenació dels ensenyaments universitaris. Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu accedir als acords en aquest enllaç