Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Demà, divendres 21 de novembre, es reunirà el Consell Plenari

Demà, divendres 21 de novembre, es reunirà el Consell Plenari

Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 9.30 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet. També es reunirà la Junta de Govern.
20/11/2014

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per demà, divendres, 21 de novembre de 2014 a les 9.30 h.

El mateix dia es reunirà en sessió ordinària la Junta de Govern Local. L'ordre del dia es pot consultar a la seu electrònica.

Les mocions presentades al Consell Plenari són les següents:

1. Moció presentada per la Secció Sindical de la USOC, que l'assumeix el Grup Municipal d'ICV-EUiA, per a promoure una declaració institucional de l'Ajuntament de Tarragona de mantenir el caràcter públic i social dels serveis públics prestats actualment per l'Ajuntament de Tarragona, per tal d'evitar privatitzar-los. Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció presentada per la Plataforma de Dones Onada Violeta de Tarragona, que l'assumeix el Grup Municipal d'ICV-EUiA, per tal que el Plenari acordi manifestar la repulsa a totes les expressions de violència masclista i instar la Generalitat a avançar en el desplegament de la Llei per la eradicació de la violència contra les dones, entre altres.  Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC en relació a la defensa de les polítiques de lluita contra la violència vers les dones. Enllaç al text íntegre de la moció.
  4. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC en defensa i suports als clubs esportius de base. Enllaç al text íntegre de la moció.
  5. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC en favor de l'àrea de prestació conjunta del servei del taxi per millorar el servei amb l'estació del Camp de Tarragona. Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu seguir el plenari en directe demà a partir de les 9.30 h a Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet) en aquest enllaç.

També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.