Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 Dissabte es constitueix el nou Ajuntament

Dissabte es constitueix el nou Ajuntament

Aquest dissabte, 13 de juny, a les 12 h es constituirà el nou Ajuntament de Tarragona.
Dissabte es constitueix el nou Ajuntament L'alcalde i els regidors de l'anterior legislatura
12/06/2015

Demà, a les 12 h del migdia, es constituirà el nou Ajuntament de Tarragona. En aquest mandat, arriba nova representació municipal amb els partits de Ciutadans, ERC i les CUP, i el plenari renova divuit regidors entre tots els grups municipals.

Així mateix es convoca la sessió constitutiva de l'Ajuntament de Tarragona que tindrà lloc demà, dissabte, 13 de juny, a les 12 h al Saló de Plens de l'Ajuntament. Immediatament després hi ha prevista una sessió extraordinària i urgent del Consell Plenari.

Consulteu-ne l'ordre del dia a la seu electrònica.