Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El Consell Plenari es reunirà dilluns 28 de setembre en sessió ordinària

El Consell Plenari es reunirà dilluns 28 de setembre en sessió ordinària

El ple començarà a les 9.30 h i els grups municipals hi presentaran un total de vint-i-quatre mocions
El Consell Plenari es reunirà dilluns 28 de setembre en sessió ordinària Foto d'arxiu del Saló de Plens de l'Ajuntament.
24/09/2015

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per dilluns 28 de setembre de 2015, a les 9.30 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels grups municipals

1. Moció que assumeix el Grup Municipal d'ICV-EUiA presentada per l'Associació de Víctimes de la Talidomida d'Espanya, sobre els efectes de l'administració d'aquest fàrmac, i donar suport a les víctimes de Catalunya i la resta de l'estat. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

2. Moció que assumeix el Grup Municipal d'ICV-EUiA presentada per l'Associació Catalana de Municipis, Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i Federació de Municipis de Catalunya, per tal de donar acollida a la població refugiada víctima dels conflictes armats a la Mediterrània. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

3. Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA perquè l'Ajuntament insti la Generalitat a posar la Ciutat de Repòs i de Vacances a disposició de les famílies refugiades que acollirà Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

4. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per demanar que l'Ajuntament de Tarragona renuniciï a l'organització dels Jocs Mediterranis 2017 i revoqui els acords signats fins al moment amb altres ajuntaments i administracions. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

5. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per demanar la no participació de conselleres i consellers en actes religiosos. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

6. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP de rebuig al nou model universitari de graus 3+2. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

7. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per la petició d'arxivament de la causa del cas Expert. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

8. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP sobre la mercantilització de l'espai públic i l'ocupació de la via pública de terrasses d'establiments d'hostaleria i restauració de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

9. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per demanar que l'Ajuntament de Tarragona consideri com a servei públic essencial l'activitat desenvolupada per l'Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona (IMSST). Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

10. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP de suport al regidor de la CUP de l'Ajuntament d'Alcover acomiadat de la seva feina. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

11. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a la creació de la prestació "Garantia+22" destinada a les persones aturades de més de 55 anys. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

12. Moció presentada pel Grup Municipal de CiU per a la reordenació del cablejat aeri del Serrallo. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

13. Moció presentada pel Grup Municipal del PP per tal d'obtenir les certificacions de destinació de turisme familiar I de "seguell de turisme familiar". Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

14. Moció presentada pel Grup Municipal de PP per a l'adopció d'una sèrie de mesures per una millora qualitativa en el mercadet dels diumenges de Bonavista. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

15. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i la CUP d'adhesió a la Xarxa de Municipal Acollidors. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

16. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i la CUP en nom de l'entitat Ecologistes en Acció, sobre l'ús de glifosat en el terme municipal de Tarragona. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

17. Moció presenta pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC sobre els afectats de la Talidomida. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

18. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC en suport a la creació de la prestació "garantia+55", impulsada per la UGT de Catalunya. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

19. Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC per a la publicació periòdica de l'execució del pressupost municipal. Podeu accedir a la mocio en aquest enllaç.

20. Moció presentada pel Grup Municipal de Ciutadans per a la millora de la transparència en la pàgina web. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

21. Moció presenta pel Grup Municipal de Ciutadans per a l'actualització de les ordenances fiscals núm. 6 i 21. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

22. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC amb motiu de l'augment d'assassinats masclistes dels darrers mesos. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

23. Moció que assumeix el Grup Municipal del PSC presentada per la Delegació a Catalunya d'AVITE (Associació de Víctimes de la Talidomida d'Espanya) en suport als afectats per aquest medicament. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

24. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC de suport a l'acollida de població refugiada víctima dels conflictes armats a la Mediterrània. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.