Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2015 El plenari de l’Ajuntament aprova per unanimitat nomenar Fill Adoptiu de la Ciutat a l’arqueòleg Eudald Carbonell

Aquest matí el ple de l'Ajuntament ha aprovat per unanimitat incoar l'expedient per tal que s'atorgui el títol de Fill Adoptiu de la Ciutat a l’arqueòleg Eudald Carbonell.
El plenari de l’Ajuntament aprova per unanimitat nomenar Fill Adoptiu de la Ciutat a l’arqueòleg Eudald Carbonell Fotografia cedida per DiCYT
21/11/2014

El Consell Plenari de l'Ajuntament de Tarragona ha aprovat aquest matí per unanimitat iniciar l'expedient per nomenar el senyor Eudald Carbonell Fill Adoptiu de la Ciutat.

L'arqueòleg Eudald Carbonell, membre del Senat Tarragoní des de 2008, és director de l'Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES), i codirector, també, de les excavacions del jaciment d'Atapuerca, amb Bermúdez de Castro i Juan Luis Arsuaga.

Eudald Carbonell va arribar a Tarragona el 1988 per incorporar-se com a professor titular de Prehistòria, en aquell moment, de la Delegació de la Universitat de Barcelona (UB) a la ciutat. Des d'aleshores ha treballat per promoure un equip transdisciplinari amb projecció internacional sobre l'estudi de l'evolució humana i ha fet conèixer Tarragona a diversos països del món. Actualment és catedràtic de Prehistòria de la Universitat Rovira i Virgili.