Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Ballesteros: "El problema no és el Tribunal Constitucional o els governs, el problema és que hi ha famílies que pateixen"

L'alcalde participa en la cimera organitzada pel govern de la Generalitat davant la suspensió de la llei d’emergència social per part del Tribunal Constitucional.
04/05/2016

L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha assistit aquesta tarda a la cimera que el govern de la Generalitat ha organitzat davant la suspensió de la llei d’emergència social per part del Tribunal Constitucional.

En acabar la trobada, l'alcalde ha declarat: “Hem de tenir en compte i no oblidar que el problema no és el Tribunal Constitucional o els governs, el problema és que hi ha famílies que pateixen. Per això, ens cal una altra llei i prendre les mesures legals i pràctiques per pal·liar la situació d’aquestes persones que es troben en situació de pobresa”. I ha afegit: “És el moment en que l’Estat i la Generalitat es posin a treballar plegats i aportin fons a les administracions locals i a les entitats del tercer sector que estem en la primera línia recolzant situacions de risc i vulnerabilitat molt urgents.” Ballesteros ha conclòs: “Hem reclamat la posada en marxa d’una comissió mixta permanent per fer front a la situació”.