Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Comunicat de premsa respecte als horaris comercials del nou mercat central

Comunicat de premsa respecte als horaris comercials del nou mercat central

18/05/2016

La presidenta d'ESPIMSA i consellera de Comerç de l'Ajuntament de Tarragona, Elvira Ferrando, vol manifestar respecte als horaris comercials del nou Mercat Central el següent:

"La voluntat d'Espimsa i del seu Consell d'Administració és plantejar a la Comissió Negociadora del Mercat Central, que està formada pels representants de l'Associació de Venedors del Mercat i l'Associació de paradistes i comerciants del Mercat Central de Tarragona, que s'ha de mantenir l'horari d'obertura, tal com s'havia previst en el Reglament del Mercat Central de Tarragona, i que contempla l'obertura al públic com a mínim de 9 h del matí a 20 h de la tarda.

Cal destacar, que el Reglament actual ja contempla que les parades de peix fresc i marisc, puguin tancar al públic els dilluns.

Recordar que el 20 de febrer del 2015, el Plenari de l'Ajuntament va aprovar inicialment el Reglament en el qual van intervenir els serveis municipals, Espimsa, i els representants dels paradistes formant la Comissió Negociadora. El Reglament va estar exposat al públic durant 30 dies i no es va presentar cap al·legació que fes referència al nou horari, i el dia 24 d'abril del 2015 el Plenari municipal el va aprovar definitivament.

No obstant això, a la vista d'alguns supòsits plantejats referents a l'horari aprovat, com sempre, aquesta consellera i el Consell d'Administració d'Espimsa, ha plantejat a l'Associació de Venedors del Mercat Central i a l'Associació de paradistes i comerciants del Mercat Central de Tarragona (Comissió Negociadora del Mercat Central), la seva predisposició a escoltar i atendre les possibles diferents propostes, sempre que aquestes siguin compatibles amb els eixos estratègics i les directrius de funcionament fixades pel Pla de Funcionament i Dinamització del Nou Mercat Central.

En una pròxima reunió, pendent d'agendar, es buscarà la fórmula més adequada i també si és necessari modificar el Reglament o si té cabuda dins de l'actual".

Segells de reconeixement d'administració oberta