Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Josep M. Milà: "El terreny municipal de les Gavarres està valorat al preu mitjà de la zona amb usos terciaris"

L'ajuntament està tramitant una permuta entre un solar de la seva propietat i un local comercial i un soterrani.
02/06/2016

Respecte a les declaracions realitzades pels consellers de la CUP sobre la permuta d'un terreny municipal i la Font dels Lleons, el conseller de Territori de l'Ajuntament de Tarragona, Josep M. Milà, vol manifestar el següent:

"L'Ajuntament està tramitant una permuta entre un solar de la seva propietat de 5.998 m2 ubicat al nord-oest del polígon Les Gavarres i un local comercial i un soterrani, en el qual hi ha la Font dels Lleons, ubicats al carrer Eivissa, núm. 16, cantonada amb el carrer Pere Martell, núm. 42 i 44.

L'objectiu de la permuta és adquirir unes restes romanes de gran valor arqueològic i museïtzar i fer públic aquest espai a tota la ciutadania.

La taxació de les finques objecte de la permuta ha estat realitzada per una empresa inscrita en el Registre de Societats de Taxació del Banc d'Espanya, tal com preveu la Llei 33/2003 de Patrimoni de les administracions públiques.

L'Ajuntament de Tarragona mai ha venut terrenys a Mercadona, així que desmenteixo rotundament que l'Ajuntament hagi obtingut 5 milions d'euros d'aquesta empresa perquè mai s'ha fet cap compravenda.

Finalment, vull assenyalar que el terreny de les Gavarres propietat de l'Ajuntament està valorat segons l'empresa taxadora en 385 €/m2, que correspon a la mitjana de l'oferta i la demanda de la zona i rodalies amb usos terciaris."