Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2016 Mocions aprovades en el darrer plenari, el 19 de febrer

Mocions aprovades en el darrer plenari, el 19 de febrer

En el darrer Consell Plenari, de dilluns 19 de febrer, es van votar divuit mocions i una declaració institucional
Mocions aprovades en el darrer plenari, el 19 de febrer Imatge del darrer plenari
25/02/2016

El divendres passat, 19 de febrer, va tenir lloc la darrera sessió ordinària del Consell Plenari. En podeu consultar l'ordre del dia a la seu electrònica.

S'hi va presentar una declaració institucional assumida per tots els grups municipals i s'hi van votar 18 mocions dels diversos grups del consistori.

Punts de l'ordre del dia aprovats

• Aprovar definitivament el Projecte bàsic i d'execució d'enderroc de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil.

Resultat: Unanimitat.

• Donar compte de l'Infome de la Intervenció en relació amb el seguiment de l'execució del Pla d'ajustament del 4t trimestre del 2015.

Resultat: Unanimitat.

• Aprovar el tercer expedient modificatiu de crèdit (extraordinari, suplement i baixes per anul·lació).

Resultats: 13 vots a favor (UCD, PP i PSC) i 9 vots en contra (ICV, CUP, CIU, ERC).

• Aporvar la incorporació els retrats de les sres. Olga Xirinacs i Montserrat Abelló a la sala del Tarragonins Il·lustres.

Resultat: Unanimitat.

• Aprovar la creació i composició d'una nova comissió informativa i de seguiment, així com actualitzar la nomenclatura i/o les funcions d'altres comissions informatives i de seguiment.

Resultats: 22 vots a favor (ICV, UCD, CUP, CiU, PP i PSC) i 4 abstencions (C's).

Podeu consultar el text íntegre dels punt de l'ordre del dia aprovats a la seu electrònica.

Declaracions institucionals assumides pel consistori

Declaració institucional de suport als refugiats de Síria que arriben a Europa. Podeu accedir a la declaració en aquest enllaç.

Mocions dels grups municipals aprovades

Resultats: 16 vots a favor (ICV, PSC, ERC, CUP), 2 vots en contra (PP) i 7 abstencions (UDC, CiU i C'S).

• Moció de suport als sindicalistes processats per exercir el dret de vaga, que presenta la Comissió Internacional en Defensa dels 300, i per la derogació de l'art. 315.3 del Codi penal, que assumeix el grup municipal d'ICV-EUiA, CUP, CiU, ERC i PSC. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç.

Resultats: 22 vots a favor (ICV, UDC, CUP, CiU, ERC, C's i PSC), 2 vots en contra (PP) i 1 abstenció (PSC).

• Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per l'emissió en streaming i la publicació a Internet del plens municipals. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç. (Text provisional en espera del definitiu).

Resultat: Aprovada per unanimitat.

Resultats: 21 vots a favor (ICV, UCD, CUP, CiU, PP, C's i PSC) i 4 en contra (ERC).

• Moció presentada pel Grup Municipal d'ERC-MES-MDC i C's per l'adequació de la zona del camí del Llorito i per a l'arranjament i adequació de Terres Cavades. Podeu accedir a la moció en aquest enllaç. (Text provisional en espera del definitiu).

Resultats: 13 vots a favor (ICV, CUP, CiU, ERC, C's) i 12 vots en contra (UDC, PP i PSC).

Resultats: Aprovada per unanimitat.

Resultats: 23 vots a favor (ICV, UDC, CiU, PP, ERC, C's i PSC) i 2 abstencions (CUP).

Resultats: 18 vots a favor (UDC, CiU, PP, C's i PSC), 3 vots en contra (ICV i CUP) i 4 abstencions (ERC).

Mocions dels grups municipals desestimades

Resultats: 7 vots a favor (ICV, CUP i ERC), 7 vots en contra (UDC, PP i C'S) i 9 abstencions (PSC).

Resultats: 3 vots a favor (ICV i CUP) i 18 vots en contra (UDC, CiU, PP, C's, PSC) i 4 abstencions (ERC).

Resultats: 7 vots a favor (ICV, CUP i ERC), 12 vots en contra (UDC, PP i PSC) i  6 abstencions (CiU i C's).

Resultats: 6 vots a favor (ICV, CUP i ERC), 9 vots en contra (CiU, PP i C's) i 9 abstencions (ERC, PSC).

Resultats: 6 vots a favor (C's i CiU) i 15 vots en contra (ICV, UDC, CUP, PP i PSC)

Resultats: 12 vots a favor (CUP, CiU, ERC i C's), 12 vots en contra UDC, PP i PSC) i 1 abstenció (ICV).

Resultats: 12 vots a favor (CUP, CiU, ERC, C's ) i 12 vots en contra (UDC, PP i PSC).

Resultats: 8 vots a favor (CUP, CiU, C's), 16 vots en contra (UDC, PP, ERC i PSC) i 1 abstenció (ICV).

Resultats: 4 vots a favor (C's) i 21 vots en contra (ICV, UDC, CUP, CiU, PP, ERC i PSC).

PLENARI COMPLET VIA TARRAGONA RÀDIO

DOCUMENT D'ACORDS