Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de novembre

El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de novembre

La sessió ordinària començarà a les 9.10 hores
El Consell Plenari es reunirà divendres 17 de novembre Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
15/11/2017

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per al divendres 17 de novembre a les 9.10 h.

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades pels Grups Municipals al plenari (PDF):

6.1.- Moció presentada pel Grup Municipal d'UpA perquè l'equip de govern de l'Ajuntament de Tarragona fomenti el diàleg interreligiós.

6.2.- Moció presentada pel Grup Municipal d'ICV-EUiA contra l'empresonament del vicepresident i 7 consellers i conselleres del Govern de Catalunya.

6.3.- Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per resoldre problemàtiques
habitacionals a la ciutat.

6.4.- Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT perquè el pressupost del 2018 inclogui una partida per redactar i executar el projecte Illa Corsini.

6.5.- Moció presentada pel Grup Municipal de C's d'adhesió a la celebració dels actes del quarantè aniversari de la Constitució Espanyola de 1978.

6.6.- Moció presentada pels Grups Municipals d'UpA, la CUP, PDeCAT i ERC-MESMDC per rebutjar la judicialització de la política catalana per part de l'Estat Espanyol.

6.7.- Moció presentada pels Grups Municipals d'ICV-EUiA, CUP i ERC-MES-MDC elaborada per la Plataforma Gènere Lliure per a la defensa i promoció dels drets de les persones trasngèneres i intersexuals i evitar-ne la discriminació.

6.8.- Moció presentada pels Grups Municipals d'UpA, la CUP, PDeCAT i ERC-MESMDC per reconèixer el Govern legítim de Catalunya.