Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya

Actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya

Actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya Diada de l'Onze de Setembre de 2017.
06/09/2018

L'Ajuntament de Tarragona ha organitzat pel dimarts, 11 de setembre, els següents actes amb motiu de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya:

A les 10 h, al passeig marítim Rafael Casanova, tindrà lloc la tradicional ofrena floral de la Diada al monument del Conseller en Cap (1713-1714) Rafael Casanova, per part de diverses entitats de la ciutat. L'acte consistirà en un parlament de l'alcalde, l'ofrena floral de l'Ajuntament, encapçalada per l'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, i consellers; les ofrenes florals per part d'institucions i entitats; la interpretació del Cant de la Senyera, per part del Cor Gregal; els pilars d'homenatge de les colles castelleres de Tarragona i la cloenda amb el cant d'Els Segadors, interpretat pel Cor Gregal amb l'acompanyament de la Banda Unió Musical de Tarragona.

A les 11.30 h, als jardins del Camp de Mart, l'Alcalde farà una ofrena floral al monument de Salvador Allende.

A les 12.30 h, al pla de la Seu, tradicional diada castellera de l'Onze de Setembre amb les quatre colles castelleres de la ciutat. Castells, torres i pilars amb les colles Xiquets de Tarragona, Jove Xiquets de Tarragona, Xiquets del Serrallo i Castellers de Sant Pere i Sant Pau.

A les 19.30 h, a la Rambla Nova, davant el monument a la Sardana. Ballada de sardanes de la Diada Nacional amb la cobla Cossetània.