Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Ballesteros "És materialment impossible dirigir la venda d'entrades"

Ballesteros "És materialment impossible dirigir la venda d'entrades"

L'alcalde valora positivament les primeres jornades dels Jocs Mediterranis
Ballesteros "És materialment impossible dirigir la venda d'entrades" Fotografia: Tarragona 2018
25/06/2018

L’alcalde Josep Fèlix Ballesteros ha valorat aquest matí de manera molt positiva el desenvolupament dels primers dies de celebració dels Jocs Mediterranis. Ha explicat que la cerimònia d’inauguració va ser un èxit organitzatiu en tots els sentits (mobilitat, accessibilitat, qualitat artística, etc.) “tenint en compte que s’havien convocat tres manifestacions a diferents punts dels accessos al Nou Estadi, va transcórrer sense incidents i, per això, vull agrair la tasca dels cossos de seguretat que en van garantir la seguretat i la llibertat d’expressió”. També ha qualificat de molt important la presència de les màximes autoritats, “es tractava d’un acte excepcional i un dels principals objectius era comptar amb la representació de totes les institucions i agraeixo a tots la seva presència i el suport incondicional als Jocs Mediterranis”. Finalment, l'alcalde ha explicat que rebutja els xiulets a qualsevol persona “no m’agraden les xiulades” i ha afegit que “no em van agradar les que es van produir al president Quim Torra ni al Rei”.

Pel que fa a les entrades i l’assistència de públic, Ballesteros ha explicat que “era materialment impossible dirigir-ne la venda”, les mesures de venda permeten la compra de fins a 6 entrades màxim des d’un mateix ordinador o targeta de crèdit, i ha detallat el repartiment de l’aforament a l’Estadi del Nàstic.

Entrades venudes: 6.793 a través de la web i els punts de venda (Parc Central i TAP) de l’empresa encarregada de la venda.

Seients reservats

Atletes                                                3.000