Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Comunicat de premsa

Comunicat de premsa

En relació amb les informacions aparegudes referents al vessament d’aigües fecals a la via pública al carrer Gasòmetre.
09/08/2018

Davant les informacions aparegudes referents al vessament d’aigües fecals a la via pública al carrer Gasòmetre, l’Ajuntament de Tarragona vol comunicar el següent:

• Fa uns dies la Guàrdia Urbana va inspeccionar l’immoble i ha iniciat els tràmits per requerir a la propietat que arregli l’avaria.
  • En ser una propietat privada, el propietari o propietària és qui s’ha d’encarregar d’arreglar l’avaria que provoca aquest vessament d’aigües.
  • Les denúncies s’han de realitzar mitjançant els òrgans i procediments corresponents.
  • “Recordar-li al senyor Pau Ricomà, que els consellers de govern d’aquest Ajuntament no fem campanya de nosaltres mateixos. Treballem per millorar la nostra ciutat i la vida dels tarragonins i tarragonines”, remarca l’alcalde en funcions, José Luis Martín.