Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Nota informativa de la Junta de Portaveus

Nota informativa de la Junta de Portaveus

Per a donar suport al Ball de Dames i Vells
28/09/2018

El següent text ha estat acordat en Junta de Portaveus, per la consellera no adscrita i els grups municipals d'UpA, ICV, CUP, PDeCAT, ERC i PSC, celebrada aquest matí per tractar de donar suport a Dames i Vells.

Acords:

• Primer. Reconèixer Dames i Vells com una manifestació original, singular i excepcional de la cultura popular de Tarragona, que cal promoure, preservar i protegir.
  • Segon. Defensar la plena llibertat d'expressió dels actors, músics i guionistes de Dames i Vells davant dels intents de limitar els temes, les perspectives, les formes i les opinions contingudes en les seves representacions.
  • Tercer. Oferir assessorament, acompanyament i suport a la companyia de Dames i Vells en la seva defensa política, de reputació i legal, en el marc de les competències municipals.
  • Quart. Traslladar aquests acords a l'Associació Dames i Vells al Parlament de Catalunya, al Govern de la Generalitat de Catalunya, al Congrés de Diputats espanyol, al Senat espanyol i al Govern d'Espanya.

Els grups municipals de PP i C's no s'han adherit a la declaració.