Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2018 Visita institucional del president del Parlament de Catalunya Roger Torrent

Visita institucional del president del Parlament de Catalunya Roger Torrent

El president del Parlament ha signat el Llibre d'Honor de l'Ajuntament de Tarragona i ha visitat les instal·lacions dels Jocs Mediterranis.
25/06/2018

Aquest matí el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, ha fet la primera visita institucional a l'Ajuntament de Tarragona. L'han rebut l'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, i membres de la corporació municipal. El president del Parlament ha signat el Llibre d'Honor i l'alcalde li ha lliurat uns obsequis, d'entre els quals hi ha el peluix de la mascota Tarracvs i una reproducció de la Nina d'Ivori.

Posteriorment, s'han desplaçat a l'Anella Mediterrània per visitar les instal·lacions esportives dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018.