Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 El Consell Plenari es reunirà divendres, 10 de maig, en sessió ordinària

El Consell Plenari es reunirà divendres, 10 de maig, en sessió ordinària

La sessió començarà a les 9 h
El Consell Plenari es reunirà divendres, 10 de maig, en sessió ordinària Foto: Laura Casas
07/05/2019

Ja es pot consultar a la Seu Electrònica l'ordre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari, que tindrà lloc el 10 de maig, a les 9 h.

Podeu seguir les sessions en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç.

També es retransmetran per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions

7.1. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per lluitar contra la criminalització de joves i adolescents migrants sols i per dotar econòmicament l’estratègia catalana d’acollida i integració.

7.2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per exigir el tancament immediat de les centrals nuclears al final de la seva vida útil i elaborar polítiques públiques per al futur de les comarques que les allotgen.

7.3. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per afavorir la instal·lació d’ascensors en edificis d’habitatges.

7.4. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per una ordenança que promocioni les instal·lacions d’autoconsum amb energia fotovoltaica en el municipi de Tarragona.

7.5. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per adherir-nos al projecte ciutats defensores dels drets humans 2019.

7.6. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per demanar al Govern de la Generalitat la retirada, i als grups parlamentaris la no ratificació, del decret Llei 5/2019 de mesures urgents per millorar l’accés a l’habitatge.

7.7. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per promoure que les conselleres i els consellers amb permisos de maternitat o paternitat puguin votar al ple mitjançant la delegació del vot.

7.8. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per tal de fomentar un model comercial diversificat i en suport del comerç de proximitat.

7.9. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per elaborar un protocol d’acord amb la Llei de protecció animal, sobre la gestió ètica de les colònies de gats ferals, controlades per associacions de protecció animal.

7.10. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per protegir l’Anella Verda de Tarragona de l’impacte del bypass ferroviari del Gaià i proposta de solucions més sostenibles econòmicament i ambientalment.