Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Modificació del Cartipàs municipal

Modificació del Cartipàs municipal

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha signat una modificació del Cartipàs municipal
30/07/2019

De manera resumida és la següent:

a) El conseller Xavier Puig deixa de tenir delegades les competències de neteja, domini públic, llicències i comunicacions ambientals i patrimoni municipal. A partir d’ara estaran delegades en els següents regidors i regidores:

— Neteja: conseller Jordi Fortuny

— Domini Públic: consellera Paula Adriana Varas.

— Llicències i comunicacions ambientals: consellera Paula Adriana Varas.

— Patrimoni municipal: conseller Hermán Pinedo, que conserva les competències del patrimoni historicoartístic.

b) D’altra banda, es delega al regidor Jordi Fortuny una nova atribució: els contractes menors d’obra que afectin el Palau Municipal, situat a la plaça de la Font.

Us adjuntem l’enllaç de la Seu electrònica que conté la modificació del Cartipàs municipal (modificació del Decret de l'Alcaldia de 26 de juny de 2019).