Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 El Consell Plenari es reunirà divendres, 15 de febrer

El Consell Plenari es reunirà divendres, 15 de febrer

La sessió ordinària començarà a les 9 h
El Consell Plenari es reunirà divendres, 15 de febrer Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
12/02/2019

Ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica l'ordre del dia del Consell Plenari que tindrà lloc el proper 15 de febrer, a les 9 h.

Podeu seguir el Plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Mocions presentades

3.1. Moció presentada pel Grup Municipal d’ICV-EUiA per a la correcta aplicació de la Llei de la Renda garantida de ciutadania.

3.2. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per garantir l’atenció a la població que pateixi pobresa energètica o l’exclusió habitacional.

3.3. Moció presentada pel Grup Municipal del PDeCAT per ampliar i millorar el serveis de prevenció, detecció i atenció relacionats amb la violència masclista.

3.4. Moció presentada pel Grup Municipal de C’s per a escometre un pla d’inversions a la zona Llevant.

3.5. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per al reconeixement de la situació de les persones afectades per la síndrome de Williams-Beuren.

3.6. Moció presentada pel Grup Municipal del PSC per tal de garantir el servei de pediatria als centres d’atenció primària.

3.7. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per a la constitució d’una taula per garantir el dret a l’habitatge a la ciutat.

3.8. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per a la realització d’accions per a la millora del barri de Bonavista i el seu mercat de diumenge.

3.9. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per declarar Tarragona com a ciutat antifeixista i en favor de la convivència en la diversitat, elaborada per la Xarxa Antifeixista de la Catalunya Central, Unitat Contra el Feixisme i el Racisme i la Plataforma Antifeixista de Tarragona.

3.10. Moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-MES-MDC per incrementar els efectius de la Guàrdia Urbana i millorar la provisió de seguretat a Tarragona.

3.11. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per tal que l’Ajuntament retiri totes les medalles, distincions i honors atorgats durant la Dictadura (1939-1978), elaborada pel Fòrum de Tarragona per la Memòria Històrica.

3.12. Moció presentada pel Grup Municipal de la CUP per la retirada del títol de fill adoptiu de la ciutat a Jaume Pujol Balcells.