Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 El Consell Plenari es reunirà dilluns, 29 d'abril, en sessió extraordinària

El Consell Plenari es reunirà dilluns, 29 d'abril, en sessió extraordinària

La sessió començarà a les 8.45 h; també n'hi haurà de les juntes generals d'accionistes de les empreses municipals
El Consell Plenari es reunirà dilluns, 29 d'abril, en sessió extraordinària Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
25/04/2019

Ja es pot consultar a la Seu Electrònica l'ordre del dia de la sessió extraordinària del Consell Plenari, que tindrà lloc el 29 d'abril, a les 8.45 h, i de les sessions de les juntes generals d'accionistes de les empreses municipals, que començaran a partir de les 9 h.

Podeu seguir les sessions en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç.

També es retransmetran per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.